Totaal aantal pageviews

zondag 22 juni 2008

Expositie “Atelier Arabesque” Gemeentehuis Bennebroek

Expositie Atelier Arabesque juli ~ aug 2008
Expositie “Atelier Arabesque” Gemeentehuis Bennebroek

Gemeentehuis Bennebroek, Bennebroekerlaan 5

Van 10 juli tot 1 september 2008 organiseert de Stichting Tentoonstellingen Bennebroek de expositie van nicht en neef Margy Dernison en Martien Hersman in het Gemeentehuis te Bennebroek. Openingstijden in de maanden juli en augustus 2008

alle ochtenden 08.30 tot 12.30 uur en de

woensdag middagen van 13:30 tot 16:30 uur


Poëzie en Schilderkunst

Mijn gedicht,
Is een gedicht, over kunst
Over het leven….
Over het beleven van mensen en dingen, die je ervaart…

Mijn gedicht,
Is een gedicht, over mensen, dans en sport
Houdingen en vooral gezichten
Gezichten om lief te hebben, gezichten om te onthouden
En om te schilderen en te vertrouwen.

Dat maakt het leven zo geweldig interessant
Daaraan is kunst zo verwant.

Wij zijn niet speciaal,
Wel eigenzinnig.
En daarom dit gedicht. Over bezinning.

Mijn eigen ik komt boven
En ik durf erin te geloven.

Dus beste mensen, kijk om je heen,
En denk, ik heb er ook veel mee gemeen!

We maken deze avond ons eigen idee,
En zo te zien, Hebben wij er voor gestreden,
Iets te bereiken en niets vermeden.

Kunst met een grote K, dat is het!
Dus een goed streven = Don’t miss it!!

Bron: Margy Dernison Anno zomer 2008

Geen opmerkingen:

Een reactie posten